shittyday.blogg.se

Jakten på den perfekta hyn

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen fått en riktig problemhy på sistone. Har hela ansiktet, mestadels runt munnen, fullt med igentäppta porer och pormaskar. Ser väldigt ofräscht ut.. Och de sänker ens självkänsla fruktansvärt mycket. Om jag inte pillar på det så går det nästan sminka över helt, men man vill ju kunna vakna upp på morgonen och kunna se sig själv i spegeln utan att må dåligt över hur man ser ut. Pillar jag på det så blir det stora sår och innebrännare. Inte så kul. Men nu har nyligen börjat gå på AHA-syra behandlingar, en kemisk peeling. Har gått 3 av 6 gånger. Än så länge kan jag inte se något tydligt resultat men får väl hoppas de kommer snart :) Men nu hade jag tänkt köpa hem en bra ansiktsmask, har kollat runt lite och Lush - Mask Of Magnaminty verkar vara väldigt populär. Är det något som provat den? Vad tyckte ni i så fall om den? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: