shittyday.blogg.se

Ångest

Kategori: Allmänt

Mitt shoppingsberoende har lyckats göra mig riktigt bankrutt. Har fått snåla som bara den och jag har levt på bara nudlar och annat jag haft hemma i skafferiet och frysen. Riktigt jobbigt när jag aldrig annars snålar. Mest jobbigt att inte kunna internet-shoppa :( men jag har känt länge att mitt shoppingberoende höll på att spåra ur och nu har de gjort det.. Detta är kanske en läxa för mig? Känns hårt att jag aldrig under hela mitt 22 åriga liv ägt så lite pengar som jag gör just nu. Tänk att pengar kan ge en så jävla mycket ÅNGEST! Är så desperat att jag räknar ner till nästa lön ;) dock kommer det också bli en snål månad efter som jag haft semester 2 veckor och de tar stort på lönen när man inte har betald semester..

Kommentarer

  • Milla säger:

    Åh spännande med shoppingen där. Vi får peppa varandra!!! jag håller koll på dig ocg du håller koll på mig? ;) Kram!

    2012-08-06 | 19:08:33
    Bloggadress: http://fashionscoop.blogg.se
  • Jasmin - The dream of being famous! säger:

    Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :) - Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

    2012-08-08 | 01:57:47
    Bloggadress: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här: